VIKINGS & VIKING.A
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ansøgning: TrigCy - placering 102

Go down

Ansøgning: TrigCy - placering 102 Empty Ansøgning: TrigCy - placering 102

Post  TrigCy Thu May 06, 2010 10:01 am

Hey folkens, smider også lige en ansøgning her, ved ikke lige hvor jeg ellers skal smide den (:

Er en gut på 22 der kommer fra det midtjyske, der har spillet Ogame de seneste 4-5 år eller noget i den stil, dog har der været lidt pause tidligere, grundet værnepligt og udsendelse med milli.. Er stadig i milli hvor jeg har gang i uddannelse til ElektroniknFagtekniker...
Spiller udover uni 11, i uni1 og 9, begge steder i RV - Raiding Vultures, hvor jeg har været med starten i begge uni's... Startede i uni11 i sin tid for at spille med en IRL gut, men han er siden stoppet og sidde stadig den gamle ally han var med i, men der sker sku for lidt så nu vil jeg søge nye veje...

Min spille stil er vel lidt blandet miner/raider. Er ikke nogen big hitter der kaster om sig HOF's men laver flere mindre hit og farmer inaktive i masse vis Razz

Er pt på skole, så der kan jeg følge med på forum og ingame i løbet af dagen, men fra juni skal jeg i praktik igen, også vil det blive til aktivitet om eftermiddagen/aften samt når weekenderne er til det...

Mine mål her i uni11 er at komme så høj som det nu kan lade sig gøre, og så ellers finde en hyggelig og aktiv ally (gerne meget forum aktiv? da det er noget jeg er "vokset" op med i RV) Razz

//TrigCy

TrigCy
Guest


Back to top Go down

Ansøgning: TrigCy - placering 102 Empty Re: Ansøgning: TrigCy - placering 102

Post  Gæst Thu May 06, 2010 10:11 am

hej TrigCy.
Jeg synes det er super fedt at du smider en ansøgning ind her, og hvis det er kommer du med, i V.E, som er vores 'hoved' alliance der kun har spillere fra top 150. Udover det har vi en wing der hedder VIKINGS som har spillere fra top 500 og til top 150 hvorefter de så ryger op i V.E. vi har en del aktivitet på vores forum om altmuligt fra kampraporter til spas gak og løjer Smile

bare lige hurtigt om vores alliancer ;b

/Guden Yuri of Vikings

Gæst
Guest


Back to top Go down

Ansøgning: TrigCy - placering 102 Empty Re: Ansøgning: TrigCy - placering 102

Post  TrigCy Thu May 06, 2010 10:28 am

Okay, var sådan set også det jeg kom frem til ved at kigge lidt rundt (:

TrigCy
Guest


Back to top Go down

Ansøgning: TrigCy - placering 102 Empty Re: Ansøgning: TrigCy - placering 102

Post  StrayCat Fri May 07, 2010 11:44 am

Tak for din henvendelse. Vi tager lige en hurtig snak her i alliancen og saa vender vi tilbage til dig.

StrayCat
StrayCat
StrayCat
Administrator

Male Number of posts : 261
Age : 60
Registration date : 2008-12-01

Back to top Go down

Ansøgning: TrigCy - placering 102 Empty Re: Ansøgning: TrigCy - placering 102

Post  TriCy Fri May 07, 2010 4:06 pm

Helt i orden...

I skriver bare hvis der skulle være nogle spørgsmål...

TriCy
Guest


Back to top Go down

Ansøgning: TrigCy - placering 102 Empty Re: Ansøgning: TrigCy - placering 102

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum